Perşembe, Mart 09, 2006

Yeni bir baslangic icin merhaba...


Herkese merhabalar..

Bundan sonra yavas yavas buralarda olmaya calisacagim ben de ama henuz bir dijital kameram olmadigindan size yaptigim yemeklerin resimlerini sunamayacagim ama bir sure beni idare edersiniz umarim.

Blogun ismi annemin mutfak kokusu.. cunku ben annemin kokusunu icimde hissederek surekli yasayanlardanim. annecimle bir sureligine farkli ulkelerde yasiyoruz simdilik. o yuzden de onu cok ozluyorum.. sitenin adi ona hitaben bu nedenle :) sirasi gelmisken belcika'da leuven kentinde yasiyorum, doktora ogrencisiyim ve yuksek makina muhendisiyim. istanbul teknik universitesi mezunuyum, ardindan kanada'da dolu dolu gecen 2.5 senelik bir master hikayem var.. Vancouver'i orada yasadiklarimi, arkadaslarimi hatirlamak bile bana yasama gucu veriyor. Kanadanin yeri bende baskadir..

simdilik bu kadar ama gene yazacagim yakinlarda.. bugun bir sunumum var, ona hazirlanmam gerekirken kendimi burada buldum. herkese sevgi dolu gunler diliyorum simdilik..

Hiç yorum yok: