Pazartesi, Mayıs 22, 2006

Tamamladigim Yap-bozum!


Kucukken cok severdim yap-boz yapmayi, koca bir poset dolusu yapbozum vardi ama hepsi birarada dururdu, zaten cogunu da ezberlemistim artik. zaman zaman cikarip hepsini yapardim. Yasimiz ilerledi, ama demek ki zevkler degismiyor simdi de cok seviyorum yap-boz yapmayi. Ilk yapbozumu sanirim 1 ay icinde tamamladim, simdi ikincisini de bitirmek uzereyim, son parcalardayim. Benim ilk aldigim National Geographic'in yap-boz serisindendi ve bunlarin ozelligi puzzle perfect denilen bir teknoloji ile parcalarin ayrilmis olmasi. Normal yapbozlarda oldugu gibi ek yerleri pek belli olmuyor yapistirdiktan sonra. Simdi ikinciyi yaparken gercekten ne kadar farkli oldugunu farkettim. Tabi kalite farki da var; daha zor yipraniyor. Ama digerine gore biraz daha pahaliydi, bir de cok fazla degisik secenek yok. Ancak benim aradigim fotografi bana sunan tek yap-bozdu. Kafamdan gecen arkada karli bir dag, onde de ona tirmanmaya calisan bir dagci. Esim dagcilikla ilgilendigi icin, ikimizin hobisi tek bir cercevede bulussun istiyordum. Bu yapbozu bulunca gercekten cok sevinmistim. Arkada gorunen zirve noktasi, Everest'e ait. Tamamladiktan sonra hemen yapistiricisini aldik. Onu bulmak biraz zor oldu ama sonunda bulabildik. Bir de hic de ucuz birsey degilmis onu ogrendim. Neyse, sonunda cerceveledik ve salonumuza astik. Ikinci ve ucuncu de onun yanina gitmek icin sabirsizlaniyorlar.

Bu arada simdi farkettim fotografin alt ortasi biraz parlamis ama flastan sanirim, yoksa yapbozumda oyle bir bozukluk yoktu :)

2 yorum:

Yesim dedi ki...

Çok güzel olmuş, baya da zor bir puzzle a benziyor, biz de dun benim biten puzzle ımı çerçevelettik çok şık oldu : )

Evren Yasa dedi ki...

Yesimcim, ben kenarsiz yaptim, klipsli olanlar var ya hani, cam sadece, etrafinda sadece klipsleri goruyorsun, bu da guzel oldu. insan duvarda gorunce yaptigini daha bir mutlu oluyor :)