Cuma, Mayıs 05, 2006

Yeni ekmekler

Biri misir unlu ikisi kepekli yeni ekmekler.. Tarif yok cunku uydurmasyon. 200 ml su sut karisimina 2 tatli kasigi kuru maya +1 tatli kasigi seker sonra tuzla karistirilmis un (birinde misir unu + beyaz un birinde kepek unu + beyaz un). Misir unlu ekmegimin icine bir corba kasigi da hashas tohumu ekledim, degisik oldu. Ustlerine cok az zeytinyagi surdum. Ekmek yapmasini cok seviyorum ben, sanirim en zevk aldigim seylerden biri. Sizlerle de paylasmak istedim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ekmekler çok güzel görünüyor.Afiyet olsun.İki renkli kurabiyeler de çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

Beyhan dedi ki...

Ekmekler çok güzel olmuş,iki renkli kurabiyeler de öyle.Ellerinize sağlık.

Defne dedi ki...

Ben de ekmek yapmaya pek merakliyim ya misir unlu olani hazir elimde misir unu varken deneyecegim bu hafta. Cok guzel gorunuyorlar, ellerine saglik! Bu arada patates salatasina bir turlu yorum birakamamistim, anlamadim neden ama simdi yaziyorum, o da deneyeceklerim arasinda yerini aldi bile.
Sevgiyle.

Evren Yasa dedi ki...

Defne ve beyhan, yorumlariniz icin tesekkur ederim. Patates salatasindaki yorum birakamayisini anlamadim dogrusu, denedim hersey normal gozukuyor ama blogger'da oluyor arada aksilikler.