Cumartesi, Mayıs 02, 2009

Sekerpare II


Daha onceden yazmistim, Portakal Agaci'ndaki tarif super oluyor diye..

Son yaptigimda icine biraz badem tozu ekledim, undan biraz eksilttim. Yaklasik yarim su bardagi kadar.. Sonra hepsini yapmak istemedim birden cok olacak diye, yarisini buzluga attim, bugun cikarip kalanini yaptim.. Cok guzel oldu, aklinizda olsun bu hamuru buzluga koymakta bir sakinca yok.. Bir de kendime not: 190 derecede pisirdim, 180 dereceye nazaran daha guzel oldu.. Her seferinde kac derecede pisirmistim diye unutuyorum cunku :)

Herkese guzel bir haftasonu diliyorum..

8 yorum:

handan dedi ki...

Evren'ciğim. Görüntü süperrrr.
Bir keresinde yanlış hatırlamıyorsam çatlamayan bir şekerpare tarifi bilen varmı bana yazsın diye notunu okumuştum ama çatlamayan bir tarif yok. Hep aklımdaydı. İyi haftasonları :))

Adsız dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİZE SAĞLIK..NASILDA ÇATLAMIŞLAR...

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Harika gözüküyor ellerine sağlık....

mujdenin denemeleri dedi ki...

Evrenciğim,muhteşemsin.Ellerine sağlık canım.Mutlu pazarlar...

sude dedi ki...

evrencim... muthis bir fikir badem unu kullanmak. en kisa zamanda deneyecegim.
uzerinde de badem mi var? cevize findiga benzemiyor da..

Evren Yasa dedi ki...

sude'cigim, evet ustundekiler de diklemesine kesilmis badem parcalari. evde ceviz ya da findik yoktu, icine de badem unu koyunca boyle susledim ama lezzeti cok guzeldi bence badem unu cok farkli bir lezzet katiyor. denemeni kesinlikle tavsiye ederim. sevgiler

ademuslu dedi ki...

evet sudeciğim evrenciğimin dediklerini de uygulyınca şahane lezzetler elde etmemek mümkün değil.. Ama bademleri diklemesine kesmeye çalışırken elimi kestim.. sevgilerr..

Evren Yasa dedi ki...

Ademuslu, ben oyle hazir almistim, kendiniz evde ugrasirsaniz zor olabilir, cok uzuldum umarim ciddi birsey yoktur parmaginizda..