Çarşamba, Kasım 01, 2006

Hindistancevizli Yaspasta


Bu yaspastayı haftasonu gelen arkadaslar icin yapmistim. Onlar da saolsun gelirken Bruksel'in en guzel pastanelerinden biri olan Wittamer'den harika bir pasta getirmislerdi. Bol pastali bir aksam oldu yani..

Gelelim benimkinin tarifine..

Krema icin malzemeler
2 paket krem santi
1 adet muz
120 ml hindistancevizi sutu
40 ml sut
200 ml krema
3 yemek kasigi pudra sekeri
100 gram cikolata

Yapilisi
Once kakaolu bir pandispanya yapiyoruz. Asil mesele kremasinda. Ben iki paket krem santi kullandim. Ic krema icin bir paket krem santiyi, 80 ml sut yerine, 60 ml hindistancevizi sutu (konserve olarak sanirim metro'da da bulunuyormus), 20 ml de sut kullandim. Kekimizi ikiye bolup, araya bu krem santiyi surdum. Ustune kucuk kucuk dogranmis 100 gram bitter cikolata ve 1 adet muz kullandim. 200 ml cig sut kremasini da 3 yemek kasigi pudra sekeri ile cirpip muzlarin ustune surdum. Sonra ikinci katimizi yerlestirip, kalan bir paket krem santimizi gene ayni sekilde 60 ml hindistancevizi sutu + 20 ml sut ile cirptim. Sonrasinda antep fistigi ile kenarlarini ve ustunu susledim.



Afiyet olsun..

11 yorum:

Defne dedi ki...

Evrencigim, pastan harika! Nasil da muntazam suslemissin, tadina da doyum olmamistir:). Ellerine saglik.

Operim.

Damak Tadı dedi ki...

Evrenciğim pastan harika görünüyor ellerine sağlık tatlım.Çok da şık olmuş tadı da enfes olmuştur.Bizlere de tattırma imkanın olabilseydi burdan ne iyi olurdu.Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Evren'cim görüntü enfes tadıda muhteşemdir ellerine sağlık Ebru

www.blogcu.com/mutfaksepeti

limoncicegi dedi ki...

Yaaa tam dogum gunu pastasi olmus... benim ve kardesimin de cok yakin, Ona boyle meyvelisinden bir tane yapmak guzel olur, bu mevsimde cilek olmaz ama kivi koysam sut ile uymaz mi sence ?

Ferhanca dedi ki...

keşke bir dilim kesilmiş resminide ekleseydin de agzımızın suyu iyice aksydı.. pastayı yerken kokusunun muhteşem oucağını düşünüyorum..sevgiler..FERHAN

Damak Tadı dedi ki...

Tatlım, sana ve ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum..Sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

Evrencim, harika bir pasta bu...Ellerine saglik...Zumbul

vintage biscuit dedi ki...

tadi eminim muhtesemdir
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Evren hanım siteniz harika ellerinize sağlık yeni keşvettim sizi artık hergün misafirinizim banada beklerim

Adsız dedi ki...

harika görünüyor pasta malzemelerden anladığım kadarıyla tadı da müthiş olmalı.ellerine sağlık.

seda
tarifname.blogspot.com

Evren Yasa dedi ki...

Pastanin begenilmis olmasina cok sevindim arkadaslar, kokusu cok guzeldi gercekten de. hindistancevizi severler icin harika bir lezzet. denerseniz pisman olmazsiniz :)