Cuma, Mart 10, 2006

Kanada'da manti gecesi :)


Agizlara layik bir manti tarifi geliyor ama yakinda...

Once guzel soframizla sizi basbasa birakiyorum.. Kanada'da sevdigimiz arkadaslarimiz, bizim ikinci ailemiz Fuat ve Megi ile birlikte paylastigimiz bir sofra bu..

Bu arada sevgili arkadasim Bahar da bundan boyle burada sevdigi tarifleri, yasadigi guzel seyleri, bizlerle paylasacak.. hosgeldin canim arkadasim.. istanbul paylasimlarini bekliyoruz..

Kanada'da iki bucuk sene ayni evi paylastik.. sadece ayni evi degil ayni hayati paylastik neticede.. sevdiklerinizden uzakta, yalniz yasamanin ne demek oldugunu bilmeyenler gurbeti paylasmanin da ne demek oldugunu bilemez bence.. Biz Turkiye'ye dondugum son gune kadar birlikteydik.. Firindan topografik kekler cikardigimizda da, sinavlardan once sabahlara kadar suren hummali calismalarimizda da, objektiflere ayni pozla gulumsuyorken de beraberdik..

Iyi ki varsin baharcim..

Tekrar hosgeldin..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni blog´un hayirli ugurlu olsun!

Adsız dedi ki...

Evren merhaba!
Tesadufen bu siteyi buldum. Eger Zumbul ismi sana tanidik gelirse zub205@lehigh.edu adresine mail atar misin?

Evren Yasa dedi ki...

Tabi ki tanidik geliyor zumbulcum.. cok sevindim tesadufen burayi bulmus olmana.. mail attim hemen, ama gelmezse buraya not birakabilirsin tekrar.. benim e-mail adresime de gonderebilirsin universehoney@yahoo.com
sevgiler..

Evren Yasa dedi ki...

Bu arada yeni bloguma hayirli olsun diyen arkadasa da tesekkur ederim. umarim guzel birseyler yapabilirim.. sizlerin de katkisiyla tabi.. :)

Adsız dedi ki...

hayirli olsun. portakalaacinin yorumlarindan ogrendim adresi. takip etmeye calisacagim.ancak o kadar cok blog varki hangisini takip edeyim sasirdim. ancak google den tarif ararken denk geliyorum coguna. neyse kolay gelsin.

Evren Yasa dedi ki...

Tesekkur ederim guzel dileklerin icin. Portakal agaci benim de hergun severek ilgiyle takip ettigim bir site.. Hatice'nin ellerine, yuregine saglik.. Cok tarif denedim ve hepsi oldu, ben cok guveniyorum haticeye, teyzesine, annesine ve ablasina.. esime de bahsediyorum tanidik birileri gibi oldular bizim icin artik.. :)