Çarşamba, Nisan 26, 2006

bugunlerde..

Gecen gun yakiniyordum, isim yok ki yapayim diye. Sanirim hocam bunu duydu ve bana haftaya bir sunum yapma gorevi verdi. Tezimi yazmadan once bir son kez bakalim neler var neler yok diye. Ben de tamam dedim, bu aralar yogunum yani. Teze koyacagim her figuru, her sonucu son haline getirmem lazim. Onlarla mesgul oldugum icin de aslinda yazacak bir suru tarif varken hicbirini simdilik yazamiyorum. Ama su islerimi biraz hafifletirsem, hemen yazarim.

Bu arada yeni etkinligin konusu belli olmus. Cok sevindim, cok sevdigim bir meyve cunku cilek. Hatta kucukken annemler bahcemizde yetistirirlerdi, taze taze yemek kadar guzeli yoktur heralde. Hem simdi manavdan aldiklarimiz kadar kocaman ve tatsiz olmazlardi. Ayni zevki Kanada'da yasadigimiz donemlerde sevgili arkadaslarimiz bizi bir cilek tarlasina goturduklerinde de yasamistik. Hem de yemek serbest. tarlaya giren kisi 1.5 kg cilek almak zorunda ama yiyebildigini de yiyebiliyorsun, sakincasi yok. O da cok guzeldi. Haziran basi aslinda tam cilek zamani ama burada boyle bir tarla bulabilecegimden tereddutluyum.

Etkinligin konusu aciklandigindan beri ben ne yapicam diye dusunuyorum. esime sordum aksam, cilekli turta yap dedi. aslinda cok guzel bir tarif, kayinvalidemden almistim. o da zamaninda alman bir tariften almis. bloglari gezerken benzer bir iki tarif gormustum aslinda o yuzden de farkli birsey yapmak istiyorum ama ne yapsam ne yapsam bilemiyorum :) guzel bir fikri olan varsa paylasirsa sevinirim. Bir de tatli disinda ne olabilir?

Herkese iyi gunler diliyorum simdilik, hoscakalin.

Hiç yorum yok: