Cuma, Temmuz 07, 2006

Aksamki konserler ve yeni kararlar

Bu aksam Leuven'de her yil duzenlenen konserler serisi basliyor. Bu aksamki tema da halk muzigi. Ya da yoresel muzik diye cevirebiliriz sanirim (folk music). Bircok meydanda platformlar kuruluyor, her meydanda farkli bir grup performansini sergiliyor. Kisa kisa butun gruplarin sarkilarindan Leuven'in resmi sitesine koymuslar. Benim de su cok hosuma gitti. (mutlaka bir tiklayip dinleyin, cok hos bir melodi enstrumanlar da cok guzel) Hava da yagisli biraz ama bugun bir suru konsere gitmeyi planliyorum, umarim aksilik olmaz. Bu arada dun esimle yeni bir karar aldik. Ben surekli yeni bir hobi arayisi icinde oldugumu soyleyip duruyordum, orguye mi baslasam, etamin mi islesem, taki tasarimi mi yapsam diye dusunuyordum. Cunku artik yapbozdan da sikildim, hep ayni terane sonucta. Biraz dikis ogrenmek istiyorum, annem benim super terzidir, ceyizlik herseyi yapabilir. Perde, yatak ortusu, piko, nakis ne arasan var yani. Ben de cok hevesliyim belki buradan kucuk bir makina alip kendime mutfak onlugu, pecete falan dikmeye baslayabilirim. Neyse bu arayislar icindeyken, 3-4 yil once gitar kursuna baslayip, kanadaya gidecegim icin yarim biraktigim aklima geldi. Aslinda epey de ilerlemistik. Cok da guzel gul agacindan yapilmis el yapimi bir ispanyol gitarim vardi. Esim de elekro gitar calmayi ogrenmek istiyordu. Daha oncesinde bateri calmisligi da var. Birlikte yeniden ogrenmeye karar verdik. Ona bir elektro gitar alacagiz, ben de Turkiye'deki gitarimin tellerini degistirip ve bir akor aleti alip tekrar eski gunlerime donecegim. Boyle bir karar almis olmak bile beni cok mutlu etti.

2 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

hayata yenilkler katmak / kenarda kosede duran gozardi edilmis istekleri hayata gecirmek super bi karardir /
dikis dikersen ben simdi onlardanda isterim ama :))))))))

Evren Yasa dedi ki...

Ben surekli yeni birseyler yapmayi cok seviyorum, o yuzden yeni birseylere basliyayim istedim ama bir yandan da kenarda unutulmus eski arzulardan baslamak lazim diye dusundum. Dikis dikme de hala kafamin bir tarafinda duruyor kruidnagel, neden olmasin :)