Pazar, Ocak 07, 2007

Yeni yilin ilk gunlerinden..

Son zamanlarda guzel yemekler yaptik evde ama pek goruntulemeye firsat kalmadi.. Daha onceden yapmis oldugum birkac lezzeti paylasmak istiyorum ama bu uzun ayriliktan sonra..

Ilk olarak Mutfak Guncesi'nin guzel tuzlu kuru pastalarindan baslamak istiyorum.. Tek farki ben tereyagi miktarinin yarisi kadar kullandim, oldukca leziz kuru pastalar ortaya cikti.. kesinlikle deneyin diyorum..

Ikinci olarak da burada benim gibi pasta yapmayi cok seven bir arkadasimla beraber yaptigimiz pastayi sizinle paylasayim bakalim begenecek misiniz? Gida boyalari kullanarak, krem santisini renklendirip desenler yaptik ustune..


Bir onceki postta yazdigim gibi sevgili biricik ablam ve esi ozgur abim bizleri ziyaret etmek icin taa turkiyelerden buraya geldiler.. beraber gezdik tozduk.. almanyada yasayan akrabalarimizi, kuzenlerimizi ziyaret ettik.. kuzenimizin sevgili kizi Mihrap'in dugunune katildik.. Berlin, Frankfurt, Brugge, Dinant, Antwerp, Bruksel, Namur gezdik durduk.. Belcika lezzetlerini beraber tattik, beraber guzel havalarin tadini cikardik.. Benim icin cok guzel cok renkli gecen iki hafta oldu.. Ablamla ve abimle hasret gidermek gercekten iyi geldi.. Simdi yeniden is gunlerine geri donecegiz.. Ben buralarda degilken beni yorumlari ile yalniz birakmayan herkese tesekkurler..

Belcika cikolatacilarinin vitrinleri..


Belcika'nin Antwerp sehrinden..


Almanya Berlin'den..


Belcika Brugge'den..


Bizim eve yakin Tervuren Parki..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
resimlerin hepsi çok güzel çıkmış. ayrıca pastalarda güzel görünüyor. yaş pasta çok şirin süslenmiş.eline sağlık.

hesna
www.mordeniz.blogspot.com

Evren Yasa dedi ki...

hesnacim cok tesekkurler.. pasta biraz amatorce oldu ama daha iyilerini de yapariz insallah :)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Resimleri gördükçe, ben buraları gördüm diye seslendim burdan... Aynı çikolata dükkanına girmişiz muhtemelen..

Bu resimlerle bana o gezgin ruh halimi anımsattığın için teşekkürler..sevgiler