Cuma, Ocak 19, 2007

Yogun gunler..


Bu ara hersey ustuste calisiyorum.. sadece bir sonraki hedefi zamaninda tamamlamak icin ygrasiyorum, direk plansiz programsiz.. hic de haz etmedigim bir tarzdir aslinda.. mutlaka onumu gormem, herseyi planli sekilde organize etmis olmam lazim.. neyse dun aksam flamanca sinavlarim bitti sonunda.. once yazili sinav vardi, sonrasinda dinleme ve okuma.. dun aksam da son olarak konusma sinavi vardi.. bu kurda kesin kalirim diye bakiyordum ama fena gecmedi dogrusu.. heralde gecebilirim diye dusunuyorum. donem icinde cok zaman ayirmazsan her derse gitmezsen olacagi bu diye kiziyordum kendime.. kalsam bile zaten ayni kura bir daha gidecektim.. zaten bunda kalmasam bile dorduncude kesin kalacagim :) olsun en azindan yazin calisip kisa kadar seviye tesbit sinavi ile gecebilirim dorduncu kuru.. zaten bes ve altiya gitmeyi dusunmuyorum, cunku ogrenecek gramer falan kalmadi. bundan sonrasi bana bagli.. kitap okursam, kendimi gelistirirsem daha iyi bir flamancam olur. Yok yapmazsam, o zaman da oldugum yerde sayarim hatta gerilerim bile bence.. Bir de konusma siniflari varmis dorduncu kurdan sonra, sadece konusmayi gelistirmek icin yapilan, daha az yogun.. onlara katilirim diye dusunuyorum. Bir de ne kadar ilginc degil mi, acayip ucuz burada bizim gittigimiz kurs cok iyi ogretmelerine ragmen. Burada haftada 4 saatten olmak uzere iki donemlik fransizca kursu (ders notlari kitaplar dahil olmak uzere) 90 euro (universite ogrencilerine). yani 6 aylik kurs parasi bu.. Turkiyede cok pahali oldugunu duydum ama net fiyatlardan haberim yok. Flamanca daha pahali ama o da daha yogun. Haftada 6 saat donemi 60 euro, kitaplar haric.. ama tabi gene de coook ucuz.. hazir burdayken bu firsati degerlendirmek lazim. Belki bundan sonra da ortaokuldan kalan yarim almancami gelistirip tam 3 dil ogrenmis olurum..

Neyse cok uzattim gene, bir sonraki postun konusu dil peynirli irmik helvasi.. cok muthis bir tat.. kesinlikle kacirmayin derim ben..

Hiç yorum yok: