Çarşamba, Ekim 17, 2007

Ofisteki bilgisayarima virus bulastirdim :( o yuzden de cok uzgunum, basima bir suru dert actim gereksiz yere. Su anda IT yardim'da tedavi goruyor kendisi ve umuyorum ki bugun sonunda yeniden birlikte olacagiz.. Sanirim onemli dosyalarim kurtarildi ama server'dan silip kendi bilgisayarima indirdigim e-maillerimi kaybettim. Iclerinde cok onemli olanlar da vardi ama saglik olsun demekten baska bir cozum yok. Bir de cok dikkatliyimdir boyle konularda ama herkesin basina gelebiliyor iste.

Onun disinda artik eskisi gibi mutfaga girip haril haril tatli da yapmiyorum, o yuzden burada yeni tarif de goremiyorsunuz bir suredir. Bir de yapsam da canim istemiyor sanirim fotografini cekmek. Neden bilmiyorum bir durgunluk var ustumde. Eskiden her gun birseyler koyabilmek icin buraya can atardim. Siz beni idare edin bu ara belki gecicidir bu isteksizlik..

Neyse, "yazamadim cunku mazaretlerim var" demek icin bu postu yaziyorum.

3 yorum:

Serpil dedi ki...

işallah en kısa zamanda seni aramızda görürüz. Şimdilik sana işlerinle ilgili kolay gelsin.:))

Adsız dedi ki...

Senin biraz dinlenmeye ihtiyacın var sanırım canım...sen dinlen ben oralara gelene kadar...ben gereken gazı gelince veririrm nasıl olsa :))
sevgiler.

limoncicegi dedi ki...

benim nazarim degmedi di mi ? valla degmedi.. hep masaallah dedim, sen biraz geztoz dinlen eglen .. gelirsin geri.. optum