Çarşamba, Kasım 12, 2008

Heidelberg, romantizm sehri..

Almanya'nin batisinda yer alan bu dunya guzeli sehirde 3 gun gecirdik esimle birlikte.. Sonbaharin sari, turuncu kuru yapraklarinin ustunde orman icine uzanan yollarda uzun yuruyusler yaptik, tepeler tirmandik, yeni kesiflerde bulunduk.. Gidilecek en guzel mevsimmis sonbahar..

Almanya'nin farkli sehirlerinden biri Heildelberg.. Keske burada okuma sansimiz olsaymis dedim gezerken sehrin tasli yollarinda..

Fotograflar ve daha uzun anlatim geliyor yakinda..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,bende yorumu ne zaman yazacaksınız diye bekliyordum:))Heidelberg gercekten cok guzel bir sehir bende orayı gordugum icin sanslı sayıyorum kendimi.zaten oranın ogrenci ve universite sehri olarak anıldıgını duymustum.

sevgiler
Sinem

Evren Yasa dedi ki...

Merhaba Sinem,

Ben de Heidelberg yazisini yazmak icin sabirsizlaniyorum aslinda ama fotograflar evde oldugu icin simdilik kisa bir ozet yazayim istedim :) Detaylari ile umarim bu aksam yazabilirim fransizca kursumdan sonra :)

Heidelberg Turkler arasinda pek bilinmeyen ama aslinda oldukca turistik bir sehir.. Ben de bu guzel sehri gordugum icin kendimi sansli sayiyorum dogrusu.

Damak Tadı dedi ki...

Heidelberg'in havası bile bir başkadır Evren'ciğim..

Anılarını sabırsızlıkla bekliyorum..))


Sevgilerle canım..

Adsız dedi ki...

Merhaba Evren,

Fotoğraf deyince aklıma geldi: Fatih Akın'ın "Solino" filmindeki plastiskoplardan görmüştüm Heidelberg'de. Esprisi olsun diye filmi birlikte izlediğim arkadaşıma ve kendime alıvermiştim birer tane. Senin fotoları da dört gözle bekliyorum.

Sevgiler,
Hilal

Adsız dedi ki...

O kapının arkasını en azından fotoğraflarından görmek için sabırsızlanıyorum. Çok güzel bir şehre benziyor...