Pazar, Eylül 01, 2013

Mozaik Pasta / Beyaz Peynirli Kırmızı Biber Salatası


Mozaik pasta aslında herkesin bildiği ve de kolayca yaptığı bir tatlıdır.. Ama servisi için sıradandır denebilir.. Ben de bugun gelen arkadaşlarım için farklı bir sunum yapmak istediğim için resimdeki gibi birşey denedim.. Mozaik pastayı yapıp dondurdum. Sonrasında üzerine hazır Dr. Oetker çikolatalı sosundan sürdüm. Pasta donuk olduğu için hemen yapıştı üzerine, bıçakla her tarafına sürdüm. Üstüne de dövülmüş fıstık serptim. Bence fena olmadı..

:)

Beyaz peynirli kırmızı biber salatasının tarifini eski tarifler arasında bulabilirsiniz.. Bu sefer şekilde biraz değişiklik var diye fotografını paylaşmak istedim.. Tat önemli ama tabi şekil de..


Afiyet bal şeker olsun!

3 yorum:

seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.